Informace, které nám poskytnete prostřednictvím objednávky přes internetovou stránku www.starpopart.cz, slouží výlučně pro potřebu poskytnutí konkrétní služby a nebudou dále poskytovány třetím osobám ani jinak komerčně využívány.
Všeobecné obchodní podmínky se vztahují na obchodní vztahy mezi kupujícím a firmou ARTMIE, spol. s r.o., Strojárska 603/85, 069 01 Snina, IČO: 36731684, IČ DPH: SK2022320355. Osobou odpovědnou za provoz je Valerian Grass ([email protected] / 728 577 142).
* Vyskytl se problém s objednávkou? Nebojte se, můžete ji tak odeslat na adresu ARTMIE, spol. s r. o., Strojárska 4268, 069 01 Snina. nebo to dokážete vyřešit i v rámci vaší země. Případně reklamace posílejte na - 123 Kuriér Depo Brno, Saidova 19/9, 620 00 Brno-Tuřany - v tomto případě výhradně společností 123 Kuriér.
Provozovatel se zavazuje:
- Dodat správný druh a množství zboží v kupní ceně a za platebních podmínek platných v den odeslání elektronické objednávky.
- Dodat zboží vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území EU.
Kupující se zavazuje:
- Objednané zboží řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoliv závad tyto neprodleně oznámit přepravci.
- Zaplatit do 7 dnů za zboží kupní cenu v plné výši a v smyslu platebních podmínek platných v den odeslání objednávky, v opačném případě bude jeho objednávka zrušena.
STORNO OBJEDNÁVKY: Způsob stornování objednávky - zákazníkem do 24 hodin telefonicky nebo mailem.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží bez udání důvodu
Do 30 dnů od doručení zásilky lze zásilku vrátit bez udání důvodu. Kupující vrátí zásilku na vlastní poštovné náklady. Aby byla vrácena celá částka bez poštovného za zakoupené zboží, musí být zboží v originálním balení a v původním nepoškozeném stavu. O akceptování odstoupení od smlouvy bude kupující vyrozuměn e-mailem do 24 hodin od obdržení odstoupení. Pokud tento e-mail kupující neobdrží do této stanovené doby, je jeho právem a povinností telefonicky nebo e-mailem si tyto informace vyžádat. Při obrazech vytvořených na zakázku není možné vrátit obraz bez udání důvodu.
V případě vrácení zboží, zboží nesmí být vráceno na dobírku. Pokud bude zboží vráceno kupujícím dříve než si zboží necháme vyzvednout kurýrem poštovné neproplácí. Po prohlédnutí vráceného zboží, částku vracíme zpět na bankovní účet. Zboží musí být v původním nepoškozeném stavu.
* Vyskytl se problém s objednávkou? Nebojte se, můžete ji tak odeslat na adresu ARTMIE, spol. s r. o., Strojárska 4268, 069 01 Snina. nebo to dokážete vyřešit i v rámci vaší země. Případně reklamace posílejte na - 123 Kuriér Depo Brno, Saidova 19/9, 620 00 Brno-Tuřany - v tomto případě výhradně společností 123 Kuriér.
Výměna zboží do 30 dnů
Pokud kupujícímu nevyhovuje zakoupený obraz ať rozměrům nebo motivem, má kupující možnost vyměnit si zakoupen obraz za jiný rozměr či motiv. Poštovné kupující neplatí, zásilku si necháme vyzvednout kurýrem GLS. Pokud bude zboží odesláno kupujícím dříve než si zboží necháme vyzvednout GLS kurýrem poštovné neproplácí. Právo na výměnu obrazu má kupujíci len jednou.
* Vyskytl se problém s objednávkou? Nebojte se, můžete ji tak odeslat na adresu ARTMIE, spol. s r. o., Strojárska 4268, 069 01 Snina. nebo to dokážete vyřešit i v rámci vaší země. Případně reklamace posílejte na - 123 Kuriér Depo Brno, Saidova 19/9, 620 00 Brno-Tuřany - v tomto případě výhradně společností 123 Kuriér.
Platební a dodací podmínky
Za každý objednaný produkt se platí úhradou předem (bankovním převodem, vkladem na účet ...), na dobírku, nebo osobním odběrem. Dodání do 10 pracovních dnů. Pokud není možné objednané zboží dodat, nebo je ho možné dodat jen částečně, se prodávající zavazuje v čas informovat kupujícího o té to skutečnosti. Prodávající v takovém tom případě navrhne kupujícímu možná řešení nebo bezkodkladne vrátí platbu pokud bylo za objednávka uhrazena platbou předem na účet. K důvodům v důsledku, který může dojít k nedodržení doby doby dodání patří nepředvídané situace jako například ztráta zásilky přepravcem, špatné povětrnostní podmínky pro přepravu zásilky, skrytá vada zjištěná až při balení zásilky, nebo poškození zásilky během balení nebo přepravy a pod .. Kupujícímu bude zboží nahrazen nebo po vyžádání mu budou vráceny peníze na jím zadání bankovní účet.
* Případně, pokud je hodnota produktu v našem internetovém obchodě 0,0 Kč, prosíme o ověření si této ceny na naší zákaznické lince.
Částka poštovného
Přeprava zásilek se uskutečňuje prostřednictvím přepravní služby 123 Kuriér, avšak v případě potřeby může být zvolena jiná přepravní společnost.
Poštovné je v ceně.
Reklamační podmínky
V případě poškozeného, ??resp. sebepoškození zboží, nebo omylem zaslaného jiného druhu zboží nás prosím do 7 dnů od vzniku reklamačního případu kontaktujte e-mailem, kde napište prosím:
1) Popište nám o jaký problém se jedná, resp. stručný popis poškození.
2) Záruční list - v tomto případě je záručním listem samotná faktura zboží. Stačí zaslání kopie (může být i scan zaslán emailem).
3) Vaše jméno a tel.. číslo.
V nejbližší možné době Vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky ..
Pokud zákazník nesplní všechny výše uvedené požadavky, prodávající není povinen dodržet zákonnou reklamační dobu 30 dní.
Vaše reklamace bude v průběhu 30-ti dnů vyřízena. Po vyřízení reklamace Vám zboží zašleme na Vámi zadanou adresu, dopravu hradíme my.
Poštovné při vrácení zboží v max. hodnotě 1000,- Kč nehradíme.
Reklamace se nevztahují na: poškození Vámi neodborným zásahem
NA VŠECHNY produkt se vztahuje ZÁKONEM STANOVENÉ ZÁRUKA. (Za podmínky správného skladování a manipulace se zakoupeným zbožím)
Zboží si chraňte před vlivy, které by ho mohly poškodit. A to před vlivy různých přírodních živlů či neodborným použitím.
* Vyskytl se problém s objednávkou? Nebojte se, můžete ji tak odeslat na adresu ARTMIE, spol. s r. o., Strojárska 4268, 069 01 Snina. nebo to dokážete vyřešit i v rámci vaší země. Případně reklamace posílejte na - 123 Kuriér Depo Brno, Saidova 19/9, 620 00 Brno-Tuřany - v tomto případě výhradně společností 123 Kuriér.
Tým Starpopart.cz